هزینه لابیاپلاستی

عواملی که بر هزینه لابیاپلاستی تاثیر گذار است عبارتست از :

• تکنیک جراحی

یکی از مسائل مهم و تاثیر گذار در قیمت جراحی لابیاپلاستی استفاده از روش های مدرن و به روز است که خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی دکتر زارع پور متخصص زنان و زایمان توانسته این شرایط را فراهم آورد و هدف از این بروز رسانی شرایط عمل ، عوارض کمتر ، بهبودی سریع تر می باشد .

• شکل و فرم واژن

شکل و فرم لابیا بسیار مهم و تاثیر گذار بر قیمت جراحی لابیاپلاستی دارد و به همین دلیل بانوان باید برای قیمت لابیاپلاستی حتماً به پزشک مراجعه کنند تا از نحوه ی قیمت اطلاع پیدا کنند .

• مقدار برش مورد نیاز

در بعضی مواقع لازم است که کنار لابیاپلاستی جراحی های دیگری نیز انجام شود که هزینه ی هر یک متفاوت خواهد بود به عنوان مثال عدم تقارن لابیا ها و یا اندازه کلیتوریس و در صورت چروک بودن لابیاها نیاز به برش های  دیگر نیاز دارد که باعث می شود علاوه بر زیبایی واژن ، جوانسازی واژن نیز صورت بگیرد.

سوالات های رایج که از خانم دکتر زارع پور پرسیده می شود عبارتست از :

جراحی لابیاپلاستی نیاز به بیهوشی دارد ؟

جراحی لابیاپلاستی جزء جراحی هایی محسوب می شود که نیاز به بیهوشی ندارد و معمولاً پزشک با بی حسی موضعی جراحیش را انجام می دهد .

آیا جراحی لابیاپلاستی درد دارد ؟

خیر از آن جا که ما جراحی لابیاپلاستی را طی چند مرحله با توجه به نیاز بیمار انجام می دهیم دردی ندارد و استفاده از بی حسی در نداشتن درد بسیار موثر است .

مدت زمان انجام جراحی لابیاپلاستی چقدر است ؟

حدود یک ساعت زمان می برد .

جراحی لابیاپلاستی تا چه سنی انجام می شود ؟

محدودیت سنی ندارد و در هر سنی می توان این جراحی را انجام داد .

آیا جراحی زیبایی واژن بخیه ها باقی می ماند؟

خیر درصورتی که پزشک به بهترین شکل بخیه ها را بزند هیچگونه جای بخیه بر جای نمی ماند .

آیا لابیاپلاستی روی میل جنسی تاثیر می گذارد ؟

خیر هیچگونه تاثیری بر میل جنسی ندارد نه تنها کاهش پیدا نمی کند بلکه باعث می شود فرد به دلیل زیباتر شدن واژن ، اعتماد به نفسش بالا تر رود و از میل جنسیش بیشتر شود . بدون شک موجب رضایت زوجین خواهد بود .

درباره drzarepour